Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Raakasuklaa harjoitus

23.12.2010

Raakasuklaa harjoitus

Tässä päivänä eräänä tietoisen läsnäolon harjoitukseni oli raakasuklaan tekeminen.
Joitain ainesosia ja muotti. Käytän vanhoja aineita pois,
nykyisten laatu ei ole paras mahdollinen.
Haasteena veden välttäminen seokseen ja
hunajan saaminen sekoittumaan rasvoihin.
Hommassa saa tosiaan olla kieli keskellä suuta ja siitä on helppo pysyä tietoisena kun yrittää saada kaikki ainesosat käyttäytymään toivotulla tavalla. Olen hommassa vasta tosia aloittelija, eli kuvista ei kannatta ottaa mallia! 
Raakasuklaa muoteissaan. Valmiina pakkaseen.

Lopputulos
Teen raakasuklaata suhteellisen säännöllisesti koska sen sisältämät puhtaat aineet vauhdittavat uskomattomiin suorituksiin eri elämän alueilla. Lue Jaakon sivuilta lisää tai oikeastaan kaikki mitä tarvitsee tietää raakasuklaasta.

Raakasuklaan hyödyistä ja eduista ollaan montaa mieltä, se ei välttämättä kaikille sovi. Kannattaa kokeilla, aluksi vaikka ostamalla valmis pala Lifestä tai Ruohonjuuresta.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, löysin blogisi vähän aika sitten ja haluan nyt kiittää tästä! En ole lukenut kaikkea, mutta kiitollisuuspäiväkirjan olen ottanut omaankin käyttöön, ja sen vaikutus on mahtava :)

Tietoista läsnäoloa olen itsekin opetellut ja siitä jonkun verran lukenut, vauvan syntymän myötä tosin energia on mennyt kaikkeen muuhun... kiitos blogisi olen taas palannut moniin harjoituksiin, jotka ovat olleet tauolla.

Johanna

Annina kirjoitti...

Kiitos kiitoksista, Johanna! Mukavaa jos pysyt mukana matkallani. Kirjoitan vanhemmuudesta kevään kuluessa varmaan hieman enemmänkin. Minulla on varastossa erään vanhemmuus teemaisen kirjan referaatti.

Oman vauvan kanssa olen kokenut että nyt on ollut paras hetki olla vaan. Läsnä. Ja nauttia ihanasa pienestä. =O)

Ihanaa joulunaikaa!