Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Yksinkertaista

2.2.2011

Yksinkertaista

Kiitollisuus menneellä ja jo alkaneella uudella viikolla on ollut hiljaista arjen arvostamista. Olen tuntenut kiitollisuutta kauniista, toimivasta kodista. Ja omasta maalaisjärjestäni, jota voin kiittää järjestyneistä tilanteista. Malttiakin on tarvittu, olen ollut kiitollinen maltistani suhteellisen vähän nukkuneena. Minulla on ajatus, että harjoitus kantaa. Uskon siihen.

Isoa kiitollisuutta aikaansaivat myös kevään suunnitelmat ja teroittuneet tavoitteet. Annoin asioiden järjestyä ja niin kävikin!

Viikko oli hiljainen ja yksinäinen, viikonloppuna oli enemmän vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Olen niin kiitollinen vaihtelusta elämässäni viime viikonloppuna. Etenkin kiitos hevosen tuoksusta käsissäni.

Tänään olen kiitollinen avusta ja avun annosta, siitä että osaa antaa.

Blogia näytätte lukevan. Kiitos siitä!

Ei kommentteja: