Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Lumme

15.3.2011

Lumme

Tämän päivän sielunmaisema on selkeästi näyttänyt olevan kesäinen järvi. Ajattelen, että veden ääni rauhoittaa ja sen lähellä on miellyttävä olla. Laineiden liplatus rantaan on hyvin tyynnyttävää. Järvellä lepää ja uudistuu. Kesän tulo täyttää järven lumpeilla.

Lily pads by jennifertomaloff, on Flickr

Kiitollisena olen ollut lapsen kanssa. Pieni liikkuu yhä enemmän ja tarvitsee välillä muksahdellessaan lohdutusta. Olen kiitollinen siitä, että tietoinen läsnäolo ja läheisyys rauhoittavat. Olen todella kiitollinen miten nykyään jo osaan välillä olla rauhassa ja rauhallinen tässä hitaassa elämässäni. Oppimisestani tunnen myös kiitollisuuden tunteita, se vie pienin askelin eteenpäin mielen salaisuuksiin. Olen kiitollinen voimistani jotka veivät kuitenkin läpi sunnuntain tapahtumien flunssasta huolimatta. Ja sitten olenkin ollut vain kiitollinen siitä, että saan levätä.

Japanin tapahtumien edessä ei voi olla muuta kuin kiitollinen omasta maantieteellisestä sijainnistaan.

2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Samaa kiitollisuutta tunnen täällä. Ja olen niin onnellinen kun pieni menninkäiseni voi hyvin ja hänen ympärillään on iso joukko ihmisiä, jotka rakastavat häntä.

Annina kirjoitti...

Kiitos kommentoinnista.

Maailmassa on Japanin tilanteen edessä varmaan paljon enemmän kaikenlaista kiitollisuutta. Mikä ei ole ollenkaan huono asia. Toki se olisi hyvä muistaa kaikissa tilanteissa.