Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Mikä on merkitys?

16.12.2011

Mikä on merkitys?



Olen valveilla
Makaan paikallani
Sillä ei ole mitään merkitystä
Mikä on merkitys?

Kuuntelen rakkaideni hengitystä
Hengitys kuluu molemmilta puolilta
Olen pakahtua onnesta
Monena yönä
Sillä ei ole merkitystä.

Olen unen vartija
Oma uni ei ole niin tärkeää
En ole yksin
Sillä ei ole merkitystä
Ei mitään merkitystä.


Love by Twistiti, on Flickr


”Täydellisessä rakkaudessa ei ole pelkoa.
Siinä, missä on rakkautta, ei ole mitään vaatimuksia, odotuksia tai riippuvuutta.

En vaadi teitä tekemään minua onnelliseksi, onnellisuuteni ei ole teistä kiinni...
Todellisuudessa en nauti teistä, vaan jostakin, joka on sekä teitä että minua suurempi.

Se on jotakin, jonka olen löytänyt: eräänlainen sinfoniaorkesteri, joka soittaa teidän läsnä ollessanne yhtä kappaletta, mutta kun lähdette, se ei lakkaa soittamasta.
Kun tapaan toisen ihmisen, se soittaa toista kappaletta, joka on myös hyvin viihdyttävää.
Ja kun olen yksin, se soittaa yhä. Orkesterilla on laaja ohjelmisto eikä se lakkaa koskaan soittamasta."

-      deMello: Havahtuminen


Ei kommentteja: