Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Minä, minä, minä…

24.3.2012

Minä, minä, minä…

Minua pyydettiin kertomaan 7 random faktaa itsestäni Hannan blogista. Ainahan sitä mielellään on teemassa minä, minä, minä, kun ei osaa muutakaan… vielä.

Kiitos tunnustuksesta!

Ja tässä ne tulee!

1.   Minulla on kuorma-autokortti ja olen kasvanut raavaiden kuorma-autokuskien keskellä.

2.   20-vuotta ryhmäliikuntatunneilla ovat vieneet puolet kuulosta ja kuuntelen siksi aina musaa vain ja ainoastaan aivan täysillä. Niin ja se musa on teknoa, ettäs tiedätte.

3.   Olen toivoton, loputon suunnittelija, ja oman elämäni ”projektipäällikkö”. Jos en yrittäisi pysyä tässä hetkessä, pääni olisi aina täynnä tulevaisuuden suunnitelmia.

4.   Kotona pitämäni vaatteet ovat välillä kokkailuistani niin likaisia, niin likaisia, että ne olisi ollut syytä laittaa koneeseen jo monta kertaa. Laitan ne kuitenkin päälle aina uudestaan…

5.   Olen täysin addiktoitunut liikunnan antamaan endorfiiniin. Janoan pitkiä suorituksia, joissa pääsen ylittämään itseni. Paikalla olevan pyörän polkemisessa ei ole mitään järkeä, mutta silti palaan 30:tä kertaa kolmeksi tunniksi sen selkään.

6.   Hevosen koskettaminen tyynnyttää minut tehokkaammin kuin mikään muu.

7.   Minun on päästävä kerran viikossa metsään olemaan.

Me, Myself, and Eye by Clearly Ambiguous, on Flickr


 Et varmaankaan yllättynyt?

Ei kommentteja: